Release

Den senaste tiden i mitt liv har inte varit lätt. Det har hänt väldigt mycket, saker har kommit och saker har gått. Jag tog studenten och efter dess har allting bara rasat mer.

Jag är kluven, vad ska jag göra?

Förlorat en människa som jag försökt intala mig själv inte var värt allting, men jag har haft fel. Det är verkligen helt otroligt hur man kan sakna en människa som finns vid liv, som man skulle kunna springa på varje dag men som man ändå på något vis alltid lyckas undvika? Men man är två i en vänskap, och som en bra vän måste man även kunna acceptera att det inte alltid fungerar och att delas är det bästa sättet.
 
Jag har försökt med allting nu känns det som, kring allt vad vänner och arbete heter. Och att testa på ett jobb som telefonförsäljare fick mig att inse att jag kan utvecklas, men tyvärr har jag inte personligheten som krävs för ett sådant arbete. Men jag uppskattar hur jag steg för steg började växa till mig och hur mycket det kommer att ge mig i framtiden, av bara 6 dagar.

Men för att inte bara sikta på det jag saknar och fokuserar på så lättar jag upp stämningen med att jag har fina vänner (som jag ska ut och festa hårt med när jag får pengar) och världens underbaraste pojkvän. Hur hade jag överlevt utan er?

Efter att ha lyssnat på musik i några timmar så blev jag väldigt känslig och jag skiter i ifall ni läser eller inte. Detta var bra för mig, då jag förmodligen för fösta gången lyckats skriva ut allt i ord istället för att sitta och gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0