Livet börjar starta

Hejhej hallå!
 
Glömt mig kanske? Det har nog jag gjort...
 
Har faktiskt fått jobbat ganska mycket fram tills typ nu, blir mest bara helgsjobb framöver dock! Har jag tur (som jag verkligen hoppas) börjar jag läsa Naturkunskap 2 på komwux i början av nästa år. Var nämligen lite sent ute, men jag kan komma in om det inte är fullt än. Detta gör jag i alla fall för att jag äntligen bestämt mig för att söka till sjuksköterskeprogrammet. Vet ni hur skönt det är att allt klarnat upp efter att ha bråkat med huvudspöken?
 
Bor numera i Karlstad också, har lämnat lilla Deje och det är förjävla gött med tanke på att det händer saker där dygnet runt nu. Känns det som iaf. Men försöker att åka hem med jämna mellanrum och hälsa på min gosekisse och Aragon. Möjligtvis för lite lyx/gratis middag hos mor och far också ;) Har så mycket att tacka dem för, alltid ställer dem upp för mig. Står i stor skuld till dem båda två resten av mitt liv!
 
Men påtal om kisse hemma i Deje blir det lite tomt för mig här i lägenheten när Daniel är iväg på jobbresor nån vecka i månaden. Vilket resulterade i våran lilla bebis Doris. En vacker liten katt från Deje. Springer alltid och möter en i dörren, sover på en (och dregglar), älskar mat och är allmänt en underbar busig liten kattunge.
 

här har ni vår dreggelbebis!
 
 
och här får ni smygbilder på kök och soffa, juligt ska de va i dessa tider!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0