Monday again

Måndag igen, en såndär dag som de flesta hatar. Inklusive mig själv däri.
 
Tänkte göra nått roligt i morse, men jag kom på när jag höll på att kratta löv att det inte var lika kul som när man var 7 år. Tyvärr! Men bet ihop och fortsatte ändå, heelt i onödan då vi inte hade några påsar så jag kunde rensa undan alla löv så de ligger fortfarande kvar halvt i högar ute på gräsmattan.
 
Nåja, ska kanske (läs ett stort kanske) in till stan sen med Daniel och sedan åker vi hem till honom och tittar på sons of anarchy. För er som inte sett det innan, TITTA PÅ DET. Imorgon börjar min upplärning, förhoppningsvis går det fint och jag börjar jobb. Hoppashoppashoppas.
Hare gött!
 
sötare par får man ju leta efter ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0