to light the night, to help us grow

Sitter för tillfället på Miroi, går här nu för att vara aktiv i ett program för att kunna få utvecklingsstöd/jobbgaranti/ersättning eller vad man nu kan kalla det. Har föreläsning fram tills lunch och efter är det eget arbete. Vilket resulterar i att man sitter på arbetsförmedlingens hemsida ungefär hela tiden för att se ifall det kommer upp ett nytt jobb.

Men nu ska vi snacka ickejobb-relaterande, är väl kanske lite roligare ;) Har spenderat helgen hemma med min gos och julpyntat. Såg fram emot det för första gången på fem/sex år, vet inte riktigt vad som hände där .. haha! Mår helt enkelt bättre tack vare umgänge av mina fina vänner. Som jag förövrigt ska åka på skidsemeter med v.3, 50 mil bort härifrån. (haha krydd med typ 50 mil, skulle till sälen men det vart fullbokat) Man tager vad man haver!

Det var liksom ett tag sedan jag uppdaterade, men allt är bra i varje fall. MEN jag skulle inte tacka nej till ett jobb. Ska faktiskt nu maila flera företag ang praktik. Men har börjat fundera på att börja plugga, men självklart ska alltid det bli något komplicerat. Men livet går inte under för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0