I'm bulletproof, nothing to lose

Städat och klart! Belönade mig med att internetshoppa, längtar tills jag får post!!

Inatt klockan två drar finalen i jvm igång, Sverige - Ryssland. Det ska jag försöka hålla mig vaken till, ska sitta och skrika sverigestad som jag sa när jag var liten!
Nej men, har nyss käkat kvällsmat med mamma och tänkte nu lägga mig i en nybäddad säng och dra på ett avsnitt av oth, har lyckats komma till femte boxen på bara någon vecka ..



I always knew that you'd come back to get me
And you always knew that it wouldn't be easy
To go back to the start to see where it all began
Or end up at the bottom to watch how it all ends

Somehow I find a way to get lost in you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0