You feel like you'll never be whole again

Söndag igen, inte alls peppad på en veckas skola igen. MEN fyra veckor kvar till sportlov, kan ju säga såhär att jag längtar!

Imorse kom mamma upp med favoritfrukosten på sängen, vet inte hur länge sen det var jag fick det. Visste direkt att dagen skulle bli bra! Har hunnit att vara ute på en promenad och förfrusit i ansiktet, men det var skönt. Lite småträning och skrivit klart min historia uppgift. Hämtat ut en försenad tröja från h&m och ja det var nog allt.

Ska snart sätta mig i bilen och övningsköra till Munkfors, ska skjutsa Jessica till tåget! Sen åker jag vidare till Daniel och spenderar natten där. Ska snart ta och börja packa!
Hoppas ni har haft en go helg, det har i alla fall jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0