ÄNTLIGEN!

Nu ska ni vet att mitt rum är tomt, har bara bassaker kvar som dator, säng, tvhylla och garderob. Imorgon kommer nämligen mitt rum igång med spackel, takmålning och tapetsering, vill ha det klart nu!!

En annan sak jag också vill ha klart är körkortet, idag gick jag ett steg närmare mot det. Bokade ett startpaket och börjar med teorilektioner på måndag! 17.00-19.30, kommer vara tröttare än tröttast. Blir till att ta med sig något att äta! Men känns skönt att allt babbel är borta och att det bara är att köra. ÄNTLIGEN!

Nu ska jag stänga av datorn och dra in alla möbler mot mitten och leta plast, kommer inte få sova i min egen säng på några dagar :( 
Imorgon väntas en dag med möte, historia och textkommunikation. Vilket påminner mig om att jag måste lyssna på ett "sommarpass" i en timme, wohooo.

först såg mitt rum ut som på översta bilden, numera ser det ungefär ut som på understa (ny hylla och ny möblering) bara! Hoppas på ett bra resultat :)


Kommentarer
Postat av: Milla

kommer gå så fint så med körkortet! säg till om du behöver hjälp med något :)

2012-02-08 @ 19:15:04
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0