av 1095 dagar återstår endast 62

Sedärja, mycket arbete som har skickats in och är klart nu. Bort med historiaskiten, filosofiskiten och cv/anökningsbrevskiten. Projektarbetet är snart klart och jag har påbörjat projektrapporten, har väl skrivit ca nio sidor nu ungefär, kan tänka mig att det blir nio till. Bara jag får g så är jag nöjd.

Har inte direkt tid till att sitta här och skriva längre, kommer väl något inlägg då och då. Men som jag skrev i förra inlägget så har jag skaffat instagram och är mycker mer engagerad där, så där kan ni hålla koll på mig!

Hoppas att alla haft ett bra lov, och bara så ni vet är det bara TVÅ månader kvar till studenten. Två månader av tre hela år med fina vänner och snart är jag ensam och arbetslös. Kan erkänna att jag är rädd, har ångest men ändå känner lyckan att inte ha någon skola kvar (fram tills jag väljer att gå någon utbildning/läser vidare dvs)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0