Skola, praktik och regn

Lite dålig på uppdateringen, men som alla redan vet så är man i skolan. Och om man går media så slutar man klockan 5 tre dagar i veckan!

Händer ingenting speciellt heller, hade första inviduella valen igår och det kändes bra! Sen är det liksom samma visa varje dag, buss-skolan-buss-hemma-äta-tv-sova. Men idag ska jag faktiskt till Daniel iaf! Sen så var jag duktig och tog bussen upp till centrum för att fråga efter praktikplats på konsum, och där ska jag vara från vecka 37-39 och sista veckan ska jag göra ett hemarbete! Men jag är stolt att jag har lämnat den där fobin för att ta kontakt med folk både i telefon och irl.
Har verkligen bloggtorka, så vi hörs när vi hörs. hare!


vädret för idag, för imorgon och säkert hela veckan lång!

Men jag måste säga grattis till Elin som blir stor tjej idag!


Kommentarer
Postat av: snorre ;)

hihi tackar :D

2011-09-06 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0