Praktik - start imorgon!

Skoldagen gjord för denna veckan för imorgon börjar alltså min praktik på vackra konsum. Haha kommer bli såååå roligt, not. Känns typ som att alla bara ska chilla hemma och inte göra nått så får jag jobba hårt :( haha..

Har suttit hemma nu ett tag med psykologi och instuderingsfrågor som snart är klara. Man måste ju passa på att göra något vettigt när man inte har något roligt för sig. Så stor eloge till mig som tog tag i det i bra tid!

Just käkat mat och är perfekt mätt! Sket i mitt godisförbud idag också eftersom att jag hittade norsk choklad när jag kom hem, och det kan jag bara inte motstå!! Ni som inte smakat, GÖR DET! Ni vet inte vad ni missat i livet annars ;)
Nura, ska skriva klart frågorna om jag hittar resten av svaren. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0