Julklappar börjar inhandlas

Okej jag skrev ett jättelångt och bra inlägg med massa bilder osv, men datorn pallade inte med det och stängdes ner :(

Skriver om sakerna kortfattat igen istället. Jag har beställt julklappar från mamma på H&M, så i oktober någon gång kommer det hem ett nattlinneset, tofflor, fleecejacka, tröja, dra-på lakan för min dubbelsäng och ett till nattlinne. Ni får bilder när jag orkar fixa det på datorn där uppe istället :) Men ett nattlinne betalar jag för själv så jag kan använda det nu :)

Igår åkte jag med Daniel in till stan och tog bussen hem till mig efter för han skulle köpa lite grejer. Så jag passade på att gå in på Auqa och beställa klipptid, så den 4:de oktober så ska jag klippas. Vill göra något nytt men vet inte vad, ska höra lite vad min frisör tycker :)

Sen så idag åkte jag mamma och pappa en snabbis till Olsäter marten. Fick med mig hem tre par spetstrosor och en sköldpaddsnyckelring med en klocka i! Tyckte den passade lite till mig :D höhö!
Och det var allt, lite dålig på uppdateringar men jag har varit ute och hos Daniel osv :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0