Pensionär?

Hej!
Kvällen har spenderats med att äta mat, titta på tv och hållt på med en tvhylla. Mamma har gjort om nere i vardagsrummet och ville byta ut en stor tvhylla som jag vänligen tar upp till mitt rum! Så har pillrat lite med det nu den senste timmen. Lägger kanske upp en bild sen hur det blev!

Imorgon har jag lååång dag i skolan, slutar klockan fem. Hoppas vi får sluta tidigare som vi har fått alla dagar innan, en anledning till varför vi kanske ska vara kvar till klockan fem? Men nej, veckan har gått fort. Kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon, men det gillas. Snart helg och snart fyller Millis år också! :D

Nu ska jag gå upp och hjälpa till med resten av hyllan och sen blir det kvällsmat. Och sen ska jag nog sova x) Igår gick jag och la mig kvart över nio, haha tant är jag! Kommer stortrivas som pensionär!

Har btw cp hud .. trodde jag skulle få utslag på mina ben för de kliade så, eller jag har fått det på mina lår. Men för första gången har mina smalben och börjat klia, och de är fulla med vita prickar och linjer :s vet inte riktigt vad som händer men det är jobbigt att bara duscha för det svider så in åt helvete :( Och nu har jag skrivit ett jättelångt inlägg så ska sluta nu, har inga roliga bilder på datorn här!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Milla

för det gör jag :DDDDD

2011-10-19 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0