Pain

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Drog på festen i lördags ändå, den var la bra men blev lite peronliga problem!

Idag vaknade jag upp runt klockan sex av magont, sen somnade jag om vid åtta och vaknade halv ni igen av än en gång magont. Har knarkat alvedon idag, men det har knappt hjälpt alls. Konstant magont idag alltså, gillas inte :( Hoppas det blir bättre imorgon!

Funderar på vad som blir under veckan, på fredag är det fest igen men får se ifall jag orkar dra! Inte alls sugen på att dricka nu, men då kanske! Annars kan man ju faktiskt köra nykter (y)
Nu ska jag fortsätta titta på tv, sen ska jag bädda rent sängen!

Är ungefär sådär trött just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0