SÖNDAG

Hallåva!
Dagen har gått jättefort, var vaken redan vid 8-9. Har varit iväg och handlat en såndär "möbel" åt katten så han har någonting att klösa på. Och har iaf just nu käkat lite belgiska jordgubbar (som smakade som svenska) och tagit två eller tre kakor. Har lovat migsjälv att plugga, men jag orkar inte. Men jag ska göra det ändå!

Halva dagen är ju kvar och sen så är ju jag ledig imorgon också, livet äger när man är ledig! Älskar det här i slutet av terminen, när man inte har så jättemycket kvar att göra och man bara får reda på någon ledig dag, inställd lektion eller så. Finns inget bättre!

Hehe, nu ska jag börja plugga lite, eftersom jag är en sån pluggis.... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0