RABARBERPAJ

Har varit vaken ända sen klockan sju, ni kan nog gissa varför? Kissen var busig och jag kunde inte somna om. Gick upp och plockade lite, och nu har jag en rabarberpaj i ugnen och en kisse i knäet. Känns konstigt att vara hemma mitt i veckan när man är van skolan, men ledig är man :) Ganska skönt ändå!

Idag ska jag försöka komma igång med mediekommunikationen och plugga lite på den, galet mycket, galen kurs, galen lärare! Sen så åker jag förmodligen till Daniel ikväll :) Eller ja, inte förmodligen utan jag ska dit! Lite dumt att båda har plugg så vi får plugga mer än umgås ikväll då kanske. Synd för att han åker på onsdag!

Hehe ja, tänkte ifall ni ville veta liksom!
Ha en bra fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0