NEDRÄKNINGEN BÖRJAR

Godmorgon, är ni taggade på skola imorgon? Helgen är fan inte tillräckligt lång, tur att det är sommarlov snart! Typ bara 17dagar kvar :) Sen så är det skönt att veta att jag bara har EN engelska lektion kvar och slutar tidigare imorgon och nästa måndag för jag redan har gjort muntliga nationella och har inga rester. VÄRT!

Idag skulle det vara jättedåligt väder, men det verkar ha regnat hela natten så nu är solen framme? Haha, fulvädret kommer nog snart och då ska jag faktiskt sätta mig och kolla på matten. För jag ska faktiskt försöka klara ett G, men det kommer ju inte direkt gratis som ni vet!

Ikväll kommer Daniel hit också, så .. någon som har något bra filmtips?
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0