KURS

Åker på såndär övningskörskurs så jag faktiskt får börja övningsköra, bättre sent än aldrig väl? Är ju faktiskt 18 om ca 3 månader så det är väl på tiden att börja nu ;D

Imorgon har jag nationellt prov i Engelska B, writing delen är imorgon och vi har temat "generationer" hur svårt? Jag ska nog skriva en reflektion eller något liknande hur de från de äldre generationerna ser oss ungdomar idag. Vad som har hänt och vad vi har att försvara oss med när det kommer till förutfattade meningar. Men vad vet jag? Det kanske inte alls är så vi får skriva, men det är iaf en idé! Så jag har gjort min läxa :) Önska mig lycka till! Både på nationella och att jag inte somnar på kursen ikväll.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0