HE-HE-HE

Trodde det var förbjudet att ha såhär tråkigt en fredagskväll.. Funderade på att gå ut och gå, men inte så peppande helt själv i spöregn. Annars gillar jag faktiskt regn, tycker det är mysigt.

Har suttit och fyllt i ett helt blad med sånnadär rutor, tycker det borde vara ett bevis på hur tråkigt jag har. Har till och med ont i handen efter det .. hehe, a jo jag vet. Ni älskar nog att läsa det här inlägget, eller så gör jag er bara till deppdepp? Nej ignorera mig bara!
Imorgon ska jag leka med Elin för första gången på evigheter, och sen på söndag ska jag leka med Hanna för första gången sen valborg typ. INTE OKEJ DET HÄR ALLTSÅ!


Jag vill bara, jag vill bara, jag vill bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0