Gårdagen

Hallådär! Hur mår ni idag? ;)
Själv vaknade jag vid 7 av att jag mådde ganska dåligt, somnade om vid nio och vaknade en halvtimme efter. Kan aldrig sova dagen efter jag druckigt. Gårdagen var bra, blev lite random och inte alls som planerat. Fick annat "besök" hemma hos mig än vad jag hade trott. Men det gick bra ändå :)

Var uppe i Deje också, fullt upptagen med att göra andra saker istället för att titta på fyrverkerierna.. hade tydligen sagt nått om det när jag kom hem också. Kommer jag inte ihåg! Blev trött på slutet och var lite mer för mig själv så jag åkte hem strax efter det. Kom in i "depp-mode", ja ni vet nog!
Och har förövrigt tappat min kamera, och jag var helt säker på att jag hade med den hem. Men ja, så går det ibland. Klantarsel som man är.. höhö

Orkar inte skriva mer, ni får lite bilder istället!

Hoppas alla hade en bra valborg! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0