FREDAG ♥

Älskar fredagar klockan halv fyra då man kan säga att man har helg. Om exakt två veckor vid den här tiden har jag sommarlov, och det är sånt här väder ute? Tur att det kanske blir en utomlandsresa i augusti! Till något varmt och skönt ställe.

Aja, gjorde min sista inlämning idag. Kändes skönt! Nu är det bara provet på onsdag, och om jag gör bra ifrån mig så får jag MVG i grafisk kommunikation! Härligt! Då känns det som något av det man gjort faktiskt har varit värt. 55555555555,--- kissen hälsar lite som ni ser! 

Nej, helg som sagt. Får se vad som blir, funderar på att åka in till stan imorgon, leta studentpresent. Har ingen aning om vad man kan köpa. Förslag någon? Till en kille :D
Ska ta och kila nu faktiskt, så ah :) Puss!

Ni får en gammal bild, då jag faktiskt använde eyeliner :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0