Yesterday and today

Gårdagen var bra, men jag var duktig och tog det lugnt så jag mår bra idag! :) Suger dock att min kamera blev helt handikappad efter att den fick bada lite :/ den är seg och dampig. Men jag har nu inget internet eller ja.. ingen el över huvud taget i mitt rum för att pappa håller på så blir inte så bra med uppdatering! Och sen nu har jag bara en dörr in till mitt rum! Äntligen!

Jättefint väder idag också, satt ute lite förut men jag blir ju aldrig brun i ansiktet så ah. Funderar på att ta mig en promenad sen, röra på fläsket lite! Kanske ska börja träna 24/7 eller vad säger ni? Julia, Milla, Hannah och Sabina? ;)
Inget mer att skriva just nu, puss!

Kommentarer
Postat av: sabina

HAHA ja, bli träningsnarkoman ;)

2011-03-19 @ 17:22:56
Postat av: Milla

VI MÅSTE TRÄÄÄÄÄÄNA!!!!! GYMMET PÅ MÅNDAG INNAN SKOLAN OCH SEN DIREKT EFTERÅT!!!!!!!!

2011-03-19 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0