Våren på g?

Godmorgon! :) Själv har man varit uppe i en timme redan! Fått ganska mycket gjort, städat undan lite, ätit frukost, kollat på tv, tvättat ansiktet och borstat tänderna! Just hämtat posten också.. haha gammal jag kände mig.

Är verkligen underbart väder ute, 10grader. Nu kanske våren är på g? gick iaf och hämtade posten i tshirt (!) och jag frös inte, och alla som känner mig vet att jag fryser nästan hela tiden, men inte nu inte! 
Ska snart dra på mig jeans och tröja, sen så ska jag ut och ta en promenad. Får se vad som händer idag, blir nog inte så värst mycket! Imorgon är det iaf fredag och jag har ångest att veckan gått så fort! Vill inte börja skolan igen, verkligen inte! Men som tur är är man ledig på måndag också så veckan kommer förmodligen att gå skapligt fort ändå :) Men påtal om imorgon så kommer Daniel hit, funderar på om man kan hitta på nått! Aja det märks :D

Nu ska jag ta och släpa mig ifrån datorn.. så gott det går iaf!
Ha en superbra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0