Sick like a dick

Godmorgon!
Mer sjuk idag kan jag lova, vaknade imorse och hade knappt någon röst. Pratade som Julia mer eller mindre, mina mediabrudar förstår iaf då hur jag låter. haha, men det går upp och ner, ibland låter jag halvt normal och ibland får jag inte fram ord. Knepigt dedär!

Får se vad som händer idag, ska väl ta det lugnt och arbeta på "my passion" som vi ska ha i engelskan och ska redovisa imorgon. Men med min röst idag funkar det verkligen inte. Ska iaf skriva om musik och sen typ festival eller nått, vet inte :( har ingen passion! x)
Sen så kommer Daniel hit sen ikväll också, mys :)

Ska göra något vettigt nu, har inte riktigt bestämt vad det är. Ska nog dö i sängen med min huvudvärk och snuva ett tag till.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0