Panodil <3

Godmorgon, töligt jobbig natt jag har haft.
För det första snorar jag som fan, såfort jag nyser och hostar rinner tårarna ur ögonen. Lever på panodil och låter som en jag vet inte vad, tack vare att man hostar som en blådåre. Är öm i mina leder typ så det gör ont. Och jag tror jag dör :( För det andra känner jag mig som en kille som är sjuk. Blev iaf hemma från skolan idag.

Igår hade jag tänkt att åka till skolan eftersom jag satt och försökte och fick ihop my passion redovisningen. Men det lönade ju sig? Eller? Aja ska ringa och sjukanmäla mig och sen ska jag lägga mig igen, blev inte allt för mycket sömn inatt. Men det var tur att jag hade Daniel här så jag kunde hålla någon vaken ;D höhö
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0