Onsdag

Wellwell, slutade tidigt idag vilket var skönt. Har nog aldrig varit så trött som idag. Fortfarande huvudvärk och sömnproblem och det påverkar ju självklart hur jag arbetar i skolan, känner mig inte effektiv för fem öre. Slutade med att jag la mig och sov när jag kom hem, sov i ungefär 2timmar och jag känner mig inte ens utvilad? Knäppt dedär.

Tur att dagen inte är så lång, slutar ju vid 12. Imorgon blir det nog lite kämpigare men det får väl gå ändå. Har inte direkt mycket till val! Efter skolan ska jag, mamma och Carina på cyans igen. Var ju på det en gång förra året och det var faktiskt väldigt intressant. Och självklart är jag som mamma och tror på det övernaturliga och änglar, osv. Man kan ju inte ro för över vad man tror över så.

Såg att Julia skrev på facebook förut att man vill träna, men man hittar bara inte motivationen eller orken för det. Känner exakt samma sak! Sen har man ju tur genom att ha världens sämsta immunförsvar och blir sjuk 24/7. Men jag ska faktiskt försöka få igång träningen, men det behöver ju inte gå till överdrift att man ska gymma varje dag direkt. Räcker liksom men en eller två springturer i veckan med promenader? Så ska försöka börja med det :)
Men nu ska jag kila, hare gött!

blev riktigt sugen på en såndär kaka när jag kollade på den här bilden, träningen kommer gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0