nanana

Dag 15 - En person du vill träffa just nu
Nae, det får bli två personer. Och så säger jag såhär att jag saknar att umgås med Robert och Rasmus!

Dag 16 - En dålig vana du önskar att du inte hade
Haha jag rapar väl kanske lite för mycket och för... manligt x)


Just ätit lite mat, skönt att få nått varmt åt halsen. Som det ser ut nu blir det ingen skola imorgon heller, men det som suger är att vi har en så lång dag imorgon som kommer bli jobbig att missa. Tisdagarna nu är de gamla torsdagarna, vi har gått in på läsperiod 4 nu förstår ni. Eller ja, den började idag!

Men aja märks hur det blir imorgon, inatt kommer jag nog sova som en stock och så kommer jag nog spendera kvällen framför tvn!
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Snyg flika

waow vilka mummsingar på bilden!

2011-03-21 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0