Just nu tar skolan över mitt liv

Yrkesreportage (göra intervju och skriva klart den hemma)
Textprov
Engelska hörövning
Engelska muntlig redovisnig om "my passion"
Läsa engelska bok + redovisnig
Läsa svenksa bok eventuellt se filmen också. Redovisning på den +fakta om författaren
Rapport om sekelskiftet och Selma Lagerlöf
Matteprov nästa tidag

Veckorna fram till påsk kommer bli såå roliga.. Nu ska jag ringa min granne och höra om jag kan få intervjua henne till helgen. Sen så ska jag även på en utflyckt med mamma på lördag, som har med svenska arbetet att göra. Har hunnit pluggat lite matte idag ockå, känner mig mycket effektiv alltså. Fick en spark i röven när jag kom på hur mycket det är att göra. Önska mig lycka till allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0