Just chillin'

Halvt bakis och börjar verkligen bli sjuk! Känner att jag inte kan göra förhastade rörelser utan att huvudet säger ifrån, sen vaknade jag imorse av att jag hade ont i halsen. Hostar lite smått och sådär, jätteroligt.

Har fått igång elen på mitt rum igen, känns bra (som min mattelärare alltid säger) och ja, småstädar lite eftersom en viss pappa tycker om att lämna all dret mitt i rummet så man får hoppa sig till saker. Det bästa var ändå när jag bäddade min säng, att han lägger skruvar och spikar där? Hur långt tänker man då?
Aja gör framsteg iaf, fått undan lite! Ska ta och fortsätta nu tillsammans med In Flames

Tänkte dö framför tvn snart, ska bara röja undan det sista!
Ha en mysig lördagskväll :)



Här är lite bilder från igår, och den där drinken (piggelindrink) blev vääldigt populär och all piggelin tog slut haha!

Piggelindrink
Piggelin
Sprit
Sprite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0