HELG!

Massaledsen för dålig uppdatering, har varit mycket i skolan. eller ja, kanske inte mycket men väldigt långa dagar. sen så har jag inte mått så bra och ja, allt har bara varit jobbigt typ!

Imorgon är det iaf fredag och jag är ledig imorgon, eftersom jag kommit soppas långt på min rapport i svenskan så skulle jag få vara hemma och arbeta med den och öva inför redovisningen på fredag. Skulle annars åkt in till skolan för att ha svenska i en timme och dryga bara.
Men ska in till stan imorn ändå, ska hem till Julia för vi ska fira att Hannah har fyllt år och det blir nog allt lite onyktert. Hur awesome som helst! :D


ska ta igen dedär dagarna jag började på nnu!

Dag 10 - Något som får dig att må bättre
Finns mycket som får mig att må bra, men om jag ska svara på frågan så är det familj, vänner och musik!

Dag 11 - Dina rädslor
Då ska ni få reda på att jag har världens fobi för grodor/paddor. Kan knappt se en utan att börja gråta, haha det är extremt. Sen är jag självklart rädd för att förlora de jag tycker om!

Dag 12 - Något du saknar
Något jag saknar är att spendera tid och att få träffa min mormor, det är helt sjukt vad jag saknar henne.

Dag 13 - En låt som får dig att gråta
My Chemical Romance – Cancer jag vet att det är MCR och så, men lyssna bara på texten. Det väcker så många jobbiga minnen att jag inte kan hålla tårarna tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0