Goodnight

Dag 24. Den ultimata dagen med fem valfria människor.
Den ultimata dagen skulle nog vara att dra iväg med de människor jag tycker om mest, ni vet vilka ni är så det behöver jag inte nämna. Skulle vara hur mysigt som helst att kanske åka till någon nöjespark, festival eller nått kul!

Dag 25. Dina tre favoriträtter

För det första, tack för den. Kan inte välja men.
1. Stek med sås och spagetti
2. Simlpa stuvade makaroner och falukorv
3. Då måste jag nog säga fläskfilé


Ska ner och kolla på något program nu som mamma var upprymd över att se, sen blir det allt sängen. Ska ta och försöka somna i tid, eller ja.. sömnproblem igen ♥ Jag orkar det inte!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0