Fail

Allt blev bara fail med min design, som jag tänkte göra om. Ångrade mig ändå sen, älskar att där det ska stå "Inlägg" inte står där? Och att där alla inläggen står, ligger mer åt sidan än vad de under kategorier och länkar gör. WOHO kuken.

Aja, jag överlåter designen till Milla när hon väl får tid :)
Annars har jag nu ätit mat och är inte alls lika hungrig längre, var lite sugen på riktig mat eftersom jag bara åt muffins och godis igår x) men jag vart mätt ändå! Har inte hänt så mycket kul i mitt liv på sistonde så jag har ingenting att skriva! Så det får avsluta detta inlägget.
Hejssvejs!

trodde jag hade gjort allt fel också, men visade sig att det var fel redan sen innan så jag tog bort designen jag gjorde när jag egentligen inte behövde göradet. Men ah, så skulle headern sett ut annars just nu! Inte direkt stor skillnade menmen, det är som det är!


Bara för att muntra upp migsjälv och kanske er också får ni lite låtar (a)
30 Seconds to Mars – Hurricane
Veronica Maggio – Jag kommer
P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version
Billy Talent – Surrender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0