Bild + presentation

Ja, det här är då jag. Marion Sjöberg som föddes i Karlstad den 24 Juli 1993. Bor i Deje med min mamma och pappa och även ibland syster som är lite på resande fot mellan olika hus.

 

Jag går på medieprogrammet på Sundsta/Älvkulle-gymnasiet och trivs jättebra med mina mediabrudar, dock suger skolan och schemat. När jag inte är i skolan är jag oftast hemma och sitter vid datorn. Nörd som jag är ;) Men datorn är bästa stället att spela musik på, så det är nog största anledningen till att jag sitter mestadels här. Om jag inte är hemma är jag förmodligen ute och går, eller är hos kompisar eller hos pojkvännen eller möjligtvis ute på stan. Det är beroende på humör och dag och sånt såklart :) Försöker annars att ta dagarna som kommer och räknar givetvis ner tiden tills jag blir 18 och får för en gångs skull dricka alkohol lagligt!

 

Detta får räcka som en presentation för er, förmodligen så hade de flesta redan koll på detta också!
Har hunnit med lite idag, handlat och lagat mat. (okej det var inte så mycket) Är proppmätt nu efter ett goott wienerbröd eller hur det stavas. Ehm ja,  väntar på att Daniel ska höra av sig så jag vet när han rör sig hitåt. Märks väl när det blir ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0