4 dagar

Dag 18. Vad du åt idag
Hmm, först åkte jag till skolan och köpte en cola för att skölja ner en huvudvärkstablett och sen var jag pank så jag kunde inte köpa en macka. När jag kom hem så åt jag spagetti och fläskfilé med champinjoner och sen nu så har jag ätit 4små geishor! Mätt som en plätt.

Dag 19. En bild på det du senast köpte
Haha, ja nu får vi väl se vad ni menar med senast köpet. Antingen nått av dessa tre;


Dag 20. Topp tio över saker du inte får missa i livet

Jag kommer inte på en enda sak, men jag får väl inte missa att ta reda på tiden jag har innan jag blir vuxen.

Dag 21. Din första festival
Var peace and love förra året (2010) och det ägde och jag fick se bästa bandet någonsin! Fett värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0