SOMMARLOV

NU har jag sommarlov. Skolavslutningen är på fredag men jag ska inte på det, så oficiellt har jag sommarlov nu!

Åkte till skolan för att städa ur skåpet, städa ett klassrum som gick på fem minuter och sen åka till Ikea med bästa! Åt dock inte mat utan blev fika för min del.. fet (a) Skulle egentligen till Daniel men han sov så länge så hann att åka hem innan så just nu har jag ingen lust att sätta mig på en buss in till stan igen, även om det skulle vara värt när jag väl var där. Men mår inte så prima heller, la mig och sov ett tag och vaknade illamåendes. KUL.

Hade tänkt att kanske få i mig mat snart och sen städa rummet, det behövs så dammigt som det är just nu!
Puss! 

bjuder på några skolavslutningsbilder från 8:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0