SOL

Har varit lite dålig på uppdateringen. Men i förrgår åkte jag till Daniel och igår åkte han med mig hem, så har liksom inte haft tiden att skriva. Haft två jättemysiga dagar :)

Idag så har jag faktiskt sprungit (haha till Daniel när han gick till bussen för han glömde sin plånbok) haha typ 50meter eller nått ;) Sen har jag solat för fullt, gick in emellanåt också för det vart så varmt! Haft sällskap av en syster som knappt sovit något = mardröm för mig. För man vet aldrig vad som händer, förra gången hade hon stenkrig på mig typ. Idag hällde hon ett halvt glas iskallt vatten på mig i köket :) Supersnäll!

Ne, vet inte vad jag ska göra nu. Funderar faktiskt på en promenad :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0