SJUKLING

Märks att det är fint väder ute, knappt någon som bloggar! (Iklusive migsjälv.) Själv har jag mest varit inne idag, pga att jag brände mig på hela baksidan idag så jag har bara solat framsidan lite nu i eftermiddag. Men annars har jag varit sjuk, det började igår. Knöl i sidan på halsen som förflyttar sig lite när den vill, samt sjukt äcklig huvudvärk och illamående. Men efter tre alvedon mår jag bättre!

Har som sagt varit inne mest idag, men jag vet inte riktigt vad jag har sysselsatt mig med.. katten har ju sovit hela dagen! haha, nej men lite tv och korsord typ :) Ska snart gå och lösa lite mer med mamma! haha kärring.

Skulle ju till Daniel idag, men han var tvungen att jobba över och visste inte när han skulle komma hem.. bara tidigast klockan sju. Och idag känner jag absolut inte att åka buss, skulle svettas ihjäl. Men det kanske var bra så får jag friskna till lite mer :) (om det nu är det jag gör..) hehe. Han kommer hit imorgon iaf, och är väl här över helgen eftersom mamma och pappa har planer på att förmodligen åka upp och sova i mangskog.

Nu ska jag kila, och jag har inga bilder för jag sitter på mammas bärbara dator här nere :) Men hare gött!

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

hej har en tävling på min blogg där du kan vinna jättefina smycken



http://www.lovemercury.se/?p=3519

2011-06-30 @ 21:39:17
URL: http://www.lovemercury.se/?p=3519
Postat av: michelle

åååh vad menar du att du och daniel ska göra i helgen ensamma då? ;)

2011-07-01 @ 22:53:40
Postat av: marion

haha fyyy michelle! ;D

2011-07-05 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0