MYSSÖNDAG

Nämen tja!
Dannebanne har nyss lämnat mig ensam, haha nejdå :) Tvungen att åka hem för han jobbar ju hela veckan (eller ja hela sommarlovet..) men jag ska till honom imorgon förmodligen!

Vi åkte faktiskt iväg igår och hyrde två filmer, mestadels för att mamma också var sugen på film så det blev familjefilmtittande! Kollade på terror på elm street och draktränaren. Haha det var viktigt att ha en disneyfilm efter skräcken men den var faktiskt över förväntan!
Jessica kommer hem inatt också, så hon ska få mitt paket då! Sen så får vi väl se vad som händer :)
Puss!

GRATTIS! ♥


Kommentarer
Postat av: Nastie

haha jag vågar fortfarande inte kolla på skräckfilmer...

2011-06-19 @ 20:21:13
URL: http://nasties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0