MYS

Det var faktiskt värt att åka och kolla på balen, jag och Julia stirrade ut både fula och fina balklänningar så det stog härliga till! (Gammal jag lät..) kommit fram till att långa klänningar är fina, och har hett hum om hur jag vill ha min klänning. Även om jag kommer byta idé tusen gånger om.

Träffade iaf först Patrik där, sen letade vi upp Daniel haha och fann honom tack vare hans underbara familj. Gillar verkligen att vara bland dem, även om de tvingade upp mig bredvid en iordningjord Daniel Svensson för att ta kort. haha, hej ville inte vara med.. blev nog fina kort, NOT! Aja iaf, åkte hem med bussen med Erika och Hanna!
Haft en asbra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0