LÖRDAG

Hallå i det blå, jag lever faktiskt efter jag var ute och körde bil igår. Gick bättre än väntat, haha måste lära mig massagrejs också. Men ska åka imorgon igen så jag lär mig det så snabbt som möjligt :)

Har inte gjort alls mycket idag, sovit, klippt gräset, solat liiite, trillat i grusgången, kollat greys och ätit jordgubbar. Sen är det inte lätt om man tagit första doppet i poolen (det var typ 20-30cm vatten) och man får panik av kylan. Så jag flög upp på stegen, snubblade på en stock och trilla rätt ner i grusgången. Låg och skratta åt mig själv där ja, haha! Måste sett sjukt bra ut :)

Ska väl snart hoppa in i duschen, ska åka till Daniel ikväll. Mys! Svarade på sms till honom inatt också, fast jag inte vart helt vaken. Lite små stavfel där och där kan man ju säga! haha
Puss!

ni har aldrig sett bliden va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0