KLAGKLAGKLAG

Får bli ett litet klag inlägg idag. Kunde inte somna igår .. igen, men det gick tillslut efter typ två timmar! Denna dagen består av grått väder, och förmodligen kanske det bjuder på någon regnskur eller åsksmäll för det känner jag av i huvet. Det dunkar så jag vet inte vad. Sen har jag också apont i magen och känner mig allmänt slö.

Men för att muntra upp inlägget så är det ju snart midsommar, och allting verkar faktiskt gå bra. Får se hur allting blir! Sen så har jag också nästan helt bestämt mig efter många om och men att skita i PIP, eller ja inte helt.. ska ju åka dit på onsdagen. Och jag funderar på om jag ska beställa den biljetten nu under veckan.
Nee nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sommarlovet har ju inte varit det bästa än direkt. Dåligt väder och ingenting att göra..

Men ni får ha en bra dag iaf, puss!

bmth ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0