VARMT?

Är trött som jag vet inte vad, det är så varmt inne så man sover så himla dåligt. Imorse klockan fem gick jag ner och lade mig och sov på sovan (läs soffan) i det svalare rummet. En timme senare kom pappa, och en halvtimme efter pappa kom mamma. Haha ingen som tycker det är skönt uppe.

Har sån äcklig huvudvärk idag också, och jag tyckte den igår var äcklig. Ingenting med den jag har idag iaf.. har tagit 4(!) alvedon vilken jag oftast inte tar och det har inte hänt ett piss. Så jag tänkt försöka sova i en timme innan Daniel kommer :)
Puss!

känner mig såhär just nU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte ta mer alvedon än vad det står på paketet för det blir inte mer smärtlindring, det är bara farligare för levern...

2011-07-02 @ 10:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0