Sunday

Hejsvejs!
Daniel åkte precis hem och nu sitter jag här hemma och är själv i regnvädret. Mamma och pappa åkte till mangskog imorse men kommer hem ikväll igen, och då har jag ett sminkbord! Tar med ett uppifrån där, (egentligen är det ett toalettbord, men jag ville ha det som sminkbord i mitt rum) Ska bara måla det!

Haft en jättemysig helg och den har gått jättefort. Vi har förövrigt kollat på Skyline, The rite, Legend of the guardians och Priest. Alla var faktiskt sevärda! Dock så kollade vi aldrig klart på the rite för jag var trött som nått.

Sitter och kollar igenom kläder på nelly också, synd att de inte har något jag vill på rean bara :(
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0