GOODNIGHT

Kom ganska precis hem, var och tankade bilen :) Haha självklart skulle jag åka!

Borde gå och lägga mig snart så jag orkar ta mig upp imorgon, bilen går strax innan nio vilket är väldigt tidigt för mig nu när jag vant mig med att vakna tidigast klockan tio. Men det ska nog gå bra ändå :)

Mamma och jag har städat vardagsrummet lite idag också, blev massamycket bättre! (Intresseklubben antecknar.) Vill bara flytta hemifrån och få fixa mina egna rum så som jag vill ha det och veta vart allt är. Sen att man inte har en mamma eller pappa ivägen skulle också vara skönt ibland ;D höhö
Men nej nu ska jag kila uppåt mot sängen! Godnatt!

haha gammal bild man kan hitta då! Snygg rumpa har jag också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0