Fullt upp!

För en gångs skull har jag faktiskt gjort någonting idag, åkte till Bergvik. Åt lite mat och jag köpte faktiskt (någonting jag hatat och tyckt varit dretfult, tycker det fortfarande beroende på tyg och form.) en långklänning. Sen köpte vi saker inför imorgon då vi åker till mangskog tills på torsdag -.- hmm, hur kul kommer det bli från skala ett till tio? en dag räcker :p

Sen när vi kom hem stack jag och mamma till Carina och hälsade på en tre månaders hundvalp som var dundersöt, och nu är jag nyhemkommen från att ha plockat kantareller. Och vi fick faktiskt med oss en hel del hem!
Nu hade jag tänkt att skölja av mig i duschen!

såhär såg marionparion ut idag..

och det här är tyget på långklänningen!

och ibland har man lite tråkigt och gör det första man lärde sig i ps typ, svartvit bild med färgade ögon ;)


Kommentarer
Postat av: Millisvanillis

bara för att du är fin <3

2011-07-19 @ 00:36:52
Postat av: Marion

nejdu, bara för att DU är det! <3

2011-07-19 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0