Fake

Godmorgon alla!
Själv är jag lite av glad, arg och sur. Pga det som hände på tradera igår, det lades ut flera falska auktioner och nu är det två personer som vet om att det är fake som tur är och inte ska betala. Varken hört någonting mer från tradera eller polisen om detta. Men det är ju någon som kan mitt födelsedatum och mitt personnummer så det är ju lite småläskigt. Det jag skulle bli mest förbannad över är ifall kanske någon som vet vem jag är har gjort det, men jag hoppas verkligen att det inte är så och jag tror inte det heller. 

Att jag säljer ut en macbook och en iphone 4 på tradera är lika fake som kissies bröst!


Annars då
, väntar på att min tv ska anlända vilket den gör snart hoppas jag! Har precis ätit jordgubbstårta till frukost och är mätt och belåten. Annars händer det inte så mycket idag vad jag vet. Ska om jag hinner till nordea och fixa ett elektronkort och en dosa så jag kan betala via den.

Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen, fast egentligen tar jag ju ett kliv i duschen för om jag skulle hoppa i duschen skulle jag nog brutit både ben och armar av fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0