Den tjugonionde

Nämen godmorgon!
Äntligen hemma efter en stunds bussfärd. Igår när jag kom hem till Daniel blev jag typ attackerad av presenter .. kändes det som! Fick en parfym och ett presentkort på ginatricot för 500:- av daniel ♥ (När man säger till folk att inte köpa någonting för dyrt så kommer dem alltid med det dubbla priset ändå..) Och sen fick jag ett Thomas Sabo armband (Ett som var lite längre) med en jättefin berlock på av hans familj!

Nu hade jag faktiskt inte tänkt att somna om, utan lägga mig och titta på tv (och eftersom jag vet att om man går media så ska man inte skriva kolla, för det är något ord som egentligen inte "finns") ser ni.. nödvändiga saker vi får lära oss i skolan!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0