Dagen efter

Godmorgon från en INTE bakfull Marion Sjöberg!

Kvällen var väl inte så jävla rolig igår, började bra men sög i slutet. Satt utanför med Elin och Michelle och tvingade i oss cider eftersom man inte får ha med sig det in. Men sen blev klockan mycket och Björn skulle börja spela så då var det bara att slänga det som var kvar och springa in på toa och sen till scenen. Det ägde!

Sen så träffade jag Hanna, Erika och Martin. Så då gick vi till baren och sen dansade lite osv, och sen försvann dem och jag hittade tillbaka till Elin och Michelle och Rasmus och lite annat folk så vi stod och prata lite och sen kom det fram en och ville ha med oss till hans camping (vilket vi trodde var på campingen) men den låg en kilometer bort och direkt när vi kom fram drog vi för det sög. Sen var det bara att vänta tills det stängde och få skjuts hem.

Det var typ min kväll, inte så jävla händelserik och inte värd 300 kronor tyvärr!
Nu ska jag tillbaka ut i solen och ta ett dopp i poolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0