Torsdag

Precis nyhemkommen från stan, träffade mina mediatjejer och fikade, åt mat och bara tog det lugnt! :) Senare klockan fyra åkte jag hem till Daniel och så kollade vi på film osv sen tog jag bussen hem kvart över tio!

Imorgon ska jag leka lite med Elin, sen kommer Daniel till helgen. Mycket planerat nu!

Fredag: Leka med Elin +Daniel
Lördag: Jag och Daniel ska hem till Jessica och Mathias och äta mat och ta det lugnt.
Söndag: Daniel + mamma och pappa kommer hem från mangskog.

Nästa vecka!
Torsdag: Mamma fyller år!
Fredag: Klassfest!
Lördag: Leksand sommarland med Daniel, Jessica och Mathias.. (hej bakis.)
Söndag: IT'S MY BIRTHDAY.

Nu kan jag inte skriva mer för katten sitter ivägen och hoppar på skärmen!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0