Allt och inget

Sovit hur dåligt som helst inatt, vaknat varje timme och haft problem att somna om. Har ingen aning om varför. Men det jag vet är att jag höll på att spy på bussen för jag mådde så himla illa, men det blev lite bättre när jag kom hem klockan åtta och åt lite frukost/mat.

Men bara börja tagga för ikväll, klassfesten har kommit igång igen och den är nu ikväll! Vilket gör mig påmind att jag kanske ska leta fram kläder tills ikväll, hur det nu ska gå. Har massa kläder men ändå inga kläder? Antar att det inte bara är jag som känner så? Hmm, kanske time att borsta tänderna också, bättre sent än aldrig!

här har ena ni fina nystäda garderoben, om den ändå såg ut så nu .. haha

update: efter att ha läst det precis ovan skulle jag kunna tro att jag var utlänning ... Marion Sjöberg hur går det med svenskan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0