wish me good luck

Är en duktig tjej som ska till skolan idag medans förmodligen alla andra ligger och sover. Känns supervärt!
Har gjort mig iordning och är klar men bussen går om 40min, lite smådrygt sådär. Ganska pigg också faktiskt, även fast jag sov apdåligt inatt. Har lite småångest för engelska provet idag sörrni!

Sugen på godis också, lite iaf. Typ marabou digistive åt det i helgen och hade helt glömt bort hur gott det är?! hur är det ens möjligt? Ny favorit choklad <3

På tal om choklad är jag lite sugen på att se två filmer, Love & other drugs och Burlesque. Dom verkar niice! Men nä nu ska jag ta och borsta tänderna, önska mig lycka till på provet!
Tjaråå

vill ha sommar .


Kommentarer
Postat av: jules

JAG VILL OCKSÅ SE DE FILMERNA!!! :o

2011-01-17 @ 21:33:01
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

love and other drugs var asbraaa :D

2011-01-17 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0